úterý 28. ledna 2014

Dneska je typický zimní den - venku zima, sníh, mlha. To k procházce moc neláká. Nicméně do práce, do školy se musí. Co s tím? Nejlepší je si ráno uvařit teplý hrnek oblíbeného čase, pohodlně  a hlavně teple se obléct. To je základ! Co jsem dneska měla na sobě já? Modré jeggins, krémový svetřík z příjemné vlny, která krásně hřeje. Vše jsem završila měkounkou parkou s kožíškem, krémovou dutou šálou a rukavicemi ve stejné barvě. Na nohy teplé válenky - a je to! Mráz mě nepřemohl.

Dneska nějaké fotky z lednových nákupů.

Aukro - 7 kč

H&M - ve slevě 70 kč


Aukro - 26 kč

Přeji Vám příjemný zimní den! 

2 komentáře:

  1. Jé, ty druhé náušnice jsou z H&M? Já je mám z ebaye asi za 40Kč, tak jsem ráda, že jsem oproti Háemku, kde byly určitě dražší, ušetřila :D

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat